luni, 31 august 2015

Pravana Vivids

După un secol, m-am gândit și eu că ar fi cazul să mai postez pe blog, impulsionată de faptul că, deși am lipsit câteva luni, articolele mele sunt citite și cautate, primesc comentarii și mi se cer sfaturi legate mai ales de vopsirea părului, lucru destul de măgulitor pentru o amatoare ca mine. Mă rog, semi-amatoare, căci am adunat câteva cunoștințe despre acest domeniu și am experimentat pe propriul păr un număr destul de bogat de procedee. :D Nu că a fi o laudă. Nu e cu folos să mă opresc din relatarea experiențelor și experimentelor mele, așa că încet, vreau să recuperez câteva subiecte, mai ales că în acest timp am testat câteva produse care merită pomenite. Încep cu ce mi-a plăcut cel mai mult.

Sunt foarte încântată de descoperirea vopselei Pravana. Am mai auzit de ea în tutorialele unor beauty gurus, cu precădere în clipurile modelului american pinup doll Ashley Marie. Ce are atât de special Pravana?
În primul rând, niște nuanțe absolut superbe. Eu am cumpărat câteva nuanțe din gama Vivids, vopsea semi-permanentă, care nu necesită oxidare! Mai pe românește, este o vopsea tip nuanțator, care ideal este să fie aplicată pe părul decolorat, ori peste o bază de culoare deschisă. Ce mă încântă, este faptul că durabilitatea culorii obținute nu se compară cu alt nuanțator/vopsea semi-permanentă încercată. În cazul meu, roșul a rezistat aproximativ două săptămâni jumătate - trei săptămâni, fără reîmprospătare. Până acum am folosit Vivids Orange și Vivids Red. Ca observație, am aplicat Vivids Orange peste părul vopsit în prealabil arămiu, deci baza a fost una deschisă.


 

Vopsele Pravana, din gama Vivids, nuanțele: red, wild orchid și neon pink (din poze lipsește tocmai nunața orange, căci am uitat să o pozez înainte de folosire.)

              


După vreo două săptămâni jumătate, am aplicat și varianta Vivids Red, peste baza roșcat arămie și a prins foarte bine, iar culoarea a ținut la fel de mult.


Recunosc că deja îmi este dor de părul meu arămiu-portocaliu, însă vreau să testez și altceva, sunt într-o perioadă în care îmi doresc să mă joc cu nuanțele, vreau să experimentez. Am avut câteva tendințe de a testa și albastrul/verdele, dar faptul că acesta a fost marele trend al verii, m-a făcut să renunț la idee.

 Puteți găsi această vopsea și alte produse de styling și îngrijire a părului, pe pravana.ro. Prețurile sunt mai mult decât acceptabile (25 Ron/un tub de vopsea 90 ml).

5 comentarii:

  1. Chiar mă întrebam ce mai faci, ce culoare mai e părul tău. :) De Pravana am auzit și eu numai lucruri bune pe youtube. Pe mine mă tentează rău un mov. Nu-mi vine să cred că e atât de ieftină în România.. Îți stă bine cu portocaliu, dar parcă tot cu păr roșu îmi placi mai mult. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O da, red rulzzz! :D La fel și ție, cel mai bine îți stă roșcată! :) Numai că, sunt bune și schimbările din când în când. Și eu mă gândesc la mov de o vreme, dar am mai fost, așa că nu ar fi ceva tocmai nou. Cred că ți-ar sta bine, zic să încerci, apoi să ne povestesti ce și cum. :)

      Ștergere
  2. Salut. Am facut si eu comanda pe pravana.ro de vopsea vivids orange, dar observ ca nimeni nu imi raspunde la telefon, nici la email, iar comanda nu a ajuns. La tine cat a durat pana a ajuns? Multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Mie mi-a ajuns imediat, a doua zi dupa comanda. Nu am patit sa nu ajunga. Nu am incercat niciodata sa ii sun, dar mail am primit imediat ce am depus comanda. Poti sa le scrii si pe facebook eventual, am vazut ca sunt destul de activi acolo.

      Ștergere
    2. Am dat de ei si a ajuns si vopseaua. Multumesc :)

      Ștergere