joi, 15 ianuarie 2015

Experiența Uriage Bariesun spray autobronzant

Chiar înainte de anul nou, când toată lumea se afla la ultimele cumpărături din an, mi-am dat seama că am nevoie de un autobronzant bun, dar cum m-am trezit în ultimul moment, nu mai puteam comanda online de niciunde, deci singura mea șansă de a găsi ce căutam, a fost o ieșire în oraș. Îmi doream foarte mult să găsesc autobronzantul spumă de la Biorderma, sau măcar cel de la Soltan, dar nu am reușit să le găsesc. Eram deja obosită și mi-am pus speranțele în farmacia Centrofarm din mall, acolo am mai găsit autobronzantele mai sus numite. Desigur, singurul autobronzant găsit, singurul flacon chiar, a fost acest spray de la Uriage, cu apă termală, pentru piele sensibilă. Am citit în fugă eticheta în limba română și l-am cumpărat. Auzisem lucruri bune despre Uriage, mă gândeam că și acest produs se va ridica la înălțimea cerințelor mele, mai ales că nu are un preț tocmai mic.





Prezentare:flacon 100ml;

Bariesun spray autobronzant ilumineaza instant pielea conferindu-i o culoare aurie similara bronzului natural. Asocierea celor 2 activi autobronzanti(DHA si Eritruloza), confera un bronz natural chiar dupa prima ora de la aplicare fara a fi necesara expunerea la soare. Calmant si hidratant (apa termala Uriage) acest spray potenteaza si prelungeste bronzul natural.

Nu protejeaza contra soarelui !
In cazul expunerii la soare trebuie asociat cu o crema fotoprotectoare.

Mod de utilizare:
Pulverizati produsul in palma si apoi aplicati-l uniform pe fata pana la radacina parului aplicati-l uniform pe fata pana la radacina parului fara a omite urechile si gatul.
Pentru corp pulverizati si intindeti produsul pe piele fara a omite talpile si genunchii.
Spalati bine mainile dupa fiecare aplicare.
Pentru a controla intensitatea culorii aplicati straturi succesive pana la obtinerea nuantei dorite.



Ingrediente:




Tot ce mă interesa, la final, era rezultatul. Promite un bronz uniform, cu aspect natural. Ei bine, toate promit...
L-am aplicat pe pielea perfect curată și albă, nu mai aveam alt autobronzant aplicat și am observat că am folosit mai mult de jumătate din flacon. Evident că am observat că produsul are 100 ml numai acasă, asta e vina mea. Trecând peste asta, l-am lăsat să se usuce cam 20 de minute, apoi m-am îmbrăcat. Nu intră foarte repede în piele, dar nici nu rămâne unsuros pe piele, este acceptabil din acest punct de vedere. Pe la 2 noaptea, mă uit în oglindă. Pe față arăta bine, începuse să prindă culoarea, pe picioare la fel, pe piept și gât la fel, apoi mă întorc cu spatele: rămăsese o pată mare albă încercuită de o margine cu mult mai închisă ca nuanță, față de restul zonelor. WTF?! Peste două zile, de revelion, urma să port o rochie cu spatele gol...dă-i și freacă în baie. Arăta ca o boală gravă de piele. Ca o hepatită plus lepră. Ceva groaznic. Evident că nu a ieșit prea bine din piele, dar exfolierea cu zaț de cafea chiar ajută. A doua zi am aplicat pe acea zonă alt autobrozant, cu mult mai ieftin, care bronza treptat, nu era cel mai bun, dar era singurul pe care îl aveam. Culmea, a prins bine și a acoperit în mare parte dezastrul. Pata albă de pe spate mă gândeam că e din vina mea, mă rog, din vina persoanei care m-a ajutat să îl întind, dar am folosit o mănușă, nu l-am lăsat să curgă, având în vedere că e lichid, o apă practic.
Am trecut cu bine peste incident, zilele au trecut și cam a patra zi, bronzul meu nu prea strident si ușor portocaliu, a început să se ciobească de pe piele. De pe gât, de pe piept, mâini, cel mai urât. Din nou arătam ca și cum aveam cel puțin 3 boli grave de piele în plină desfășurare. Este de departe cea mai proastă formulă autobronzantă folosită în ultimii ani. Să împart totuși, în două categorii, ce nu mi-a plăcut și ce mi-a plăcut la acest produs:

Ce nu mi-a plăcut:         -rezultatul final are o nuanță medie, cu tente ușor portocalii
                                         - culoarea nu se estompează uniform, ci se ciobește inestetic
                                         - produsul este prea puțin (100 ml) și prea scump (62 Ron), pentru ceea ce                                                 oferă
                                          - în timpul aplicării, se pierde foarte mult produs, acesta ajungând pe jos și                                             pe alte suprafețe, nu are un aplicator cu un pulverizator potrivit
                                          - după prima oră de la aplicare, se instalează un miros tipic de                                                                   autobronzant, persoanele care nu suportă acest miros ar trebui să îl evite


Ce mi-a plăcut:            - este hipoalergenic
                                      - nu lasă peliculă unsuroasă pe piele după aplicare

În concluzie, NU recomand acest produs, nu pentru pata aceea de la aplicare, ci pentru că se dă jos foarte urât și nu își merită banii, este puțin și ușor de risipit.
Ați încercat vreodată această formulă?

2 comentarii:

  1. Nu am incercat,dar stii vorba aia cu pomul laudat!
    Ma bucur totusi ca nu a fost chiar un dezastru.
    Eu inca sunt fidela autobronzantului alverde de la DM hehehe :D


    Georgi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-e greu să rămân fidelă unui singur autobronzant, imi place să experimentez... :) Eu cu Alverde nu prea m-am înțeles, dar cred că îi mai dau o șansă.

      Ștergere