miercuri, 8 ianuarie 2014

Review nuantator Movie Colors, magenta

Folosesc deja de 1 an jumatate nuantatoare pentru pastrarea sau reimprospatarea culorii parului, insa este prima oara cand incerc laudatul nuantator Movie Colors, pe care l-am ales in nuanta magenta. Iubesc nuanta asta! Ce am observat este ca si ea imi iubeste cada :) Pateaza foarte tare orice atinge, dupa cum arata sticluta va puteti da seama...m-am cam ''distrat'' folosind-o.



Pentru ca are o consistenta foarte tare, nu este ca celelalte nuantatoare, fluida, am adaugat cativa stropi de apa si am omogenizat-o. Am facut asta in vasul pe care il folosesc de obicei pentru vopsele si am amestecat cu pensula de vopsit. Pentru parul meu scurt am folosit aproape jumatate din continut, care mi-a ajuns pentru aplicarea intregii lungimi a parului. Se aplica cu pensula, exact ca o vopsea normala. Am lasat-o sa actioneze in jur de 40-50 de minute, dupa care m-am clatit cu apa semi-rece. Cred ca nu are rost sa va spun cum baia arata exact ca si locul unei crime :) Pentru ca am aruncat manusile folosite, m-am clatit cu mainile goale, asa ca m-am ales si cu niste unghii roz, daca nu vi le doriti, ati face bine sa folositi manusi...

Rezultatul la lumina naturala si blitz:


Doar la blitz:


Fara blitz, la lumina becului:



Cu camera frontala si lumina naturala:



La lumina becului si blitz:



Eu il apreciez ca fiind un nuantator foarte bun, culoarea rezista pana in 4-5 spalari, cel putin pana la atatea spalari mi se pare ca arata decent, sa nu uitam totusi ca nuantele de rosu se ''spalacesc'' cel mai repede. Ce iubesc eu la culoarea asta e ca in functie de lumina, arata altfel. La lumina becului arata ca un mov inchis, culoare care imi place foarte mult! 
Produsul l-am cumparat din DM, la pretul de 29 Ron si cu siguranta o sa il mai cumpar, imi place rezultatul.

36 de comentarii:

  1. cat de dragut arata in a doua fotografie <3
    Am fost si eu roscata vre-o 4 ani :( si uneori imi este atat de dor de vechea mea podoaba capilara :-j !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 4 ani? Esti o eroina! :) E o lupta continua, dar merita.

      Ștergere
  2. foarte frumoasa culoarea! felicitari ! am si eu nevoie de un sfat :)
    istoricul meu in privinta parului:
    nuanta mea naturala era blond,care in timp (fara sa il vopsesc) devenise saten inchis :(......iubeam blondul si am decis sa ma sa vopsesc,timp de 6 ani am fost toate nuantele de blond,chiar toate :)) apoi am remarcat ca parul meu nu mai crestea deloc,am fost sfatuita sa imi schimb culoarea in ceva mai inchis (chiar a functionat) ,am decis sa ma vopsesc ciocolatiu(syoss)...apoi am fost dark brown (syoss)..si anul trecut am ajuns la roscat-violet(syoss)...de revelion am fost roscat-intens (syoss)
    Pana in aceste moment nu ma decolorasem niciodata...cu blondul pe parul natural nu am avut probleme imi iesea chiar si blond-argintiu (garnier 111),iar nuantele dark-brown si ciocolatiu pe blond mi-au prins superb...dupa ce m-am vopsit roscat nu era chiar o culoare complet uniforma( varfurile erau putin mai inchise) si in martie am decis sa imi deschid parul...am decolorat niste suvite...si m-am vopsit la o saptamana saten inchis....nu stiam cum sa scap de roscat.
    In prezent am suvite blonde,suvite satene si parul pe care nu l-am decolorat nu mai este deloc asa roscat,are doare tente....insa acum nu mai imi place :))
    am vazut aceasta postare si mi-a placut culoarea :X insa eu nu mai vreau sa ma declorez....am vazut ce face decolorantul pe cateva suvite si nu nu vreau :))...insa as dori sa incerc movie colors magenta iubesc culoarea asta....este minunata...banuiesc ca imi va prinde pe suivite si probabil pe cel rocatiu imi va prinde foarte inchis...tu ce crezi? sa incerc? :* p.s: scz pentru roman :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! :) Eu presupun ca iti va iesi magenta pe suvitele blonde, ceva mai inchis pe cele satene si un mov mai inchis pe parul roscat. Asa ca vei iesi magenta, dar pe alocuri mai deschis si pe alte locuri mai inchis. Chiar poate arata bine. Nu cred ca ar arata rau. Eu personal m-as nuanta daca as fi in locul tau, nu poate iesi un dezastru, mai ales ca e nuantator. Sper sa fi multumita de rezultat daca o faci. :)

      Ștergere
  3. ms de sfat! :) si ce nuantator imi recomanzi?..despre nuantor nu prea stiu nimic :) decat ca nu ataca praul precum vopseaua :)...si de doua zile cautam initatial o vopsea care sa imi rezulte culoare magenta,nici nu stiam ca asa se numeste,vazusem o poza si cautam sa arate la fel,asa am dat de postarea ta si nu am gasit nimic care sa arate ca parul din poza care m-a facut sa ador culoarea asta....decat produsul asta e exact la fel... si imi doresc ceva cat mai apropiat de aceasta nuanta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest Movie Colors este un nuantator destul de bun, culoarea se mentine 5-6 spalari in conditii bune si daca spui ca iti place culoarea, zic sa il testezi :) Este singurul nuantator cu nuanta magenta pe care l-am incercat.

      Ștergere
  4. sigur e nuantator? am citit parca ca la unele fete a mai ramas in par si dupa 2-3 luni si vreau sa ma fac mov dar vreau sa se ia
    inca o intrebare..daca sunt castanie inchis la par , o sa iasa movul ?
    si dupa ce se duce culoare,dupa 4-5 spalari ,pot sa reimprospatez din nou culoarea cu nuantator nu ? :)
    mersi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe castaniu inchis nu cred ca prinde, nu cred ca ar iesi mov, cel mult reflexii. In mod normal ar trebui sa te decolorezi inainte. Si da, posibil sa ramana urme din aceasta culoare chiar si mai multe luni pe par, mai ales daca aplici pe un blond sau saten deschis. Eu am aplicat doar pe roscat si nu pot sa spun exact dupa cate spalari iese total din par, insa ideea este ca iese mult mai repede decat o vopsea, fiind nuantator.

      Ștergere
  5. cum se face decolorarea? lol eu havar n-am de chestia asta..cum o sa fie parul meu dupa si cam cat costa? si dupa revine la normal ? imi poti da mai multe detalii despre decolorare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu iti recomand sa o faci tu, mai ales daca nu ai experienta. In principiu, o sa ramai fara par...spun sa mergi la un salon.

      Ștergere
  6. În ce magazin găsesc movie colors magenta?

    RăspundețiȘtergere
  7. Tocmai ce l-am folosit pe parul inchis la culoare si arata foarte bine. Pe parul tau arata minunat http://www.petitmonde00.blogspot.ro/?m=1

    RăspundețiȘtergere
  8. Ciao! Nuantatorul, Movie Colors, nu il pot pune in balsam/masca si sa stau 10-15 min? Trebuie neaparat sa il aplic ca pe o vopsea?multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna! Sigur ca poti, numai ca nu va prinde atat de bine ca si cum l-ai aplica singur. Va fi mai mult o nuantare usoara a parului, potrivita mai mult pentru ajustarea culorii la fiecare aplicare a balsamului/mastii, pentru intretinerea roscatului deja existent.

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna! as vrea sa imi decolorez doar varfurile, dupa care sa aplic nuantatorul magenta. Problema e ca am varfurile foarte fragile si despicate. care crezi ca vor fi efectele decolorarii asupra lor?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-ar putea sa se rupă bucăţele mici din vârfuri...aş zice să nu lași decolorantul mai mult de 20 min, trebuie aplicat rapid și cu măsură. Cel mai ok ar fi dacă ai face asta la un salon de coafură sau măcar ajutată de cineva cu experiență. Și ai putea să iei în calcul inclusiv tunderea a vreo 2-3 cm din vârfuri, abia apoi să le decolorezi.

      Ștergere
  12. Eu dacă sunt vopsită blond auriu şi mă dau cu varianta de violet o să-mi iasă lila? Vreau foarte mult să-mi iasă culoarea asta şi nu ştiu cu ce vopsea/nuantator sa ma dau. Ma poti ajuta, te rog?

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu dacă sunt vopsită blond auriu şi mă dau cu varianta de violet o să-mi iasă lila? Vreau foarte mult să-mi iasă culoarea asta şi nu ştiu cu ce vopsea/nuantator sa ma dau. Ma poti ajuta, te rog?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lila adica violet? Exista nuanta violet, tot de la Movie Colors, pe blond auriu prinde foarte bine.

      Ștergere
  14. Am si eu o intrebare, pateaza atat de tare?
    Si daca da,cum pot scoate nuanta de pe cada?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pateaza destul de tare, de pe cada mea (de culoare gri) petele au trecut in timp, le-am tot frecat cu Cif White, cred ca se pot indeparta si cu clor, desi nu am incercat, banuiesc doar. Cel mai bine ar fi sa nu ajunga stropi care sa actioneze pe cada, iar daca ajung, sa fie stersi imediat. Dupa clatirea parului, apa va fi oricum rosie/roz si va pata cada, va ramane cu o tenta roz, dar cum ziceam, eu le-am indepartat in timp, cu Cif.

      Ștergere
  15. Bună, am o întrebare legata de nuantator dacă se poate:* în prezent am parul ombre, blond predominant, am achiziționat nuantatorul pentru ca îmi doresc nespus acel roz superb , însă am la dispoziție doar 4 luni sa scap de el definitiv ( problema la job) , oare după aceasta perioada parul va reveni la nuanța inițială ? Sau va rămâne pătat? Mulțumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil va ramane patat, dar exista optiunea Colour B4 Extra, cu acest produs poti ''spala'' vopseaua de pe par.

      Ștergere
    2. Mulțumesc frumos! :* Imediat mă voi interesa :) Îți doresc o zi minunată și spor în toate!

      Ștergere
    3. 'Mi-am făcut temele ' m-am documentat despre produs, vroiam sa te întreb dacă tu l-ai folosit și ai fost încântată ? Mulțumesc anticipat

      Ștergere
    4. Da, am facut si un review, te invit sa il citesti, da copy/paste la urmatorul link: http://nefertitynymphe.blogspot.ro/2014/11/review-colourb4-extra.html

      Ștergere
  16. am si eu o intrebare, noantatorul ramane pe haine sau pe perna? si daca transpir se ia culoarea?

    RăspundețiȘtergere
  17. am si eu o intrebare, noantatorul ramane pe haine sau pe perna? si daca transpir se ia culoarea?

    RăspundețiȘtergere
  18. am si eu o intrebare, noantatorul ramane pe haine sau pe perna? si daca transpir se ia culoarea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ramane pe haine, perna si am patit sa se ia culoarea cand am transpirat.

      Ștergere
  19. Oaaauu super vreau si eu.daca sunt vopsita roscat inchis ce nunantator tr sa folosesc?imi place f mult rosu si niciodata nu am reusit sa am o asa culoare ca tine.superrr imi place mult

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru un roscat deschis, parul trebuie decolorat. Apoi poti aplica ce nuantator doresti.

      Ștergere