duminică, 22 septembrie 2013

Extensiile de par

Vreau sa va impartasesc experientele mele, 4 la numar cu extensiile cumparate de pe site-urile romanesti care se lauda ca vand par 100% natural.
Acum 3 ani mi-am comandat extensii cu clips negre, 70 cm lungime de pe un magazin online, care se numea Sahara. Comanda a sosit, parul era de 65 cm lungime, nu 70 (desi pe site scria clar 70, iar cele de 65 erau mai ieftine), nu am mai obiectat si m-am bucurat de stralucirea si finetea lor, fara sa mint, parea a fi par natural. Parul ''natural'' s-a dovedit a nu mai fi atat de natural dupa prima spalare...si degeaba spun detinatorii acestor site-uri ca din cauza ingrijirii nepotrivite extensiile se deterioreaza (chiar de la prima spalare?!), in conditiile in care le-am tratat exact ca pe parul meu, cu produse de calitate si manipulandu-le cu o grija mai mare. Dupa uscarea lor am observat ca toata finetea acestor extensii de par ca sa le zic asa, a disparut ca si cum nu a existat lasand niste fire aspre si greu de aranjat.

A doua experienta a fost imediat dupa aceasta, cand am comandat de pe un magazin online numit Fabrica de Extensii un pachet de extensii negre, cu clips, de 70 cm. De data asta am spus ca voi face un mic test inainte sa le desfac sigiliul si am luat cateva fire de par, pe care am aplicat decolorant. Minune! Firele s-au decolorat, ceea ce insemna ca parul era natural, (inca am acele extensii, le-am decolorat si vopsit)...insa povestea cu Fabrica de Extensii nu se incheie aici, ci continua...
Dupa un an, mi-am schimbat culoarea parului, devenind blonda. Pentru ca deja gasisem extensii din par natural la magazinul online mai sus numit, am mai facut o comanda de aceasta data pentru extensii blond platinat. De aceasta data ''parul'' era de calitatea celui primit de la Sahara, derutandu-ma, pentru ca prima oara mi-au vandut par uman. In sfarsit mi-am amintit ca traim in tara in care drepturile consumatorului sunt teoretice si recunoscand ca sunt singura vinovata pentru alegerea facuta, nu am sunat sa ma cert, injur...whatever, cu oricine avea sa imi raspunda la telefon, mai ales ca trecusera cele 10 zile lucratoare in care puteam returna ''produsul''. Acele extensii au vazut la propriu, gunoiul.
Ei bine, inca aveam nevoie de extensii de par si am inceput sa ma interesez, sa citesc pareri despre subiect si niciodata nu m-am lamurit doar citind daca extensiile de par promovate de vedetele autohtone sunt bune sau nu. Mi-am spus ca vreau sa mai risc odata si sa imi iau extensiile promovate de Andreea Banica. Aici vreau sa precizez ca aceste persoane publice care fac reclama acestor extensii este foarte posibil sa beneficieze de parul ''real'' oferit de detinatorii magazinelor online. Adaug si faptul ca am cerut in mod special bonul fiscal, insa nu l-am primit odata cu coletul, desi domnisoara care mi-a preluat comanda m-a asigurat ca il voi primi.
Am primit un par ce parea superb, insa mi-am dovedit pentru ultima oara ca in Romania se vinde un soi de calti in loc de par (asemanator cu firele folosite de sotul meu la pescuit), am pastrat aceste extensii ca dovada de cele mai proaste fire sintetice folosite pe post de par:
Desi le-am pieptanat la nesfarsit si am aplicat pe ele produse pe care le folosesc pe propriul meu par pentru a-l aranja, firele raman tot asa cum le vedeti in aceste poze, plus ca sunt foarte intepatoare la contactul cu pielea.
Nu as mai comanda extensii de par de pe niciun site romanesc! Mai bine dau 8 dolari pe niste extensii din fir Kanekalon de pe Ebay...care este un fir sintetic de 1000.000 de ori mai bun decat mizeria asta ce se vinde romanilor la pret de par uman!

66 de comentarii:

  1. Buna....Eu as vrea sa-mi cumpar coada de par si am luat aproape toate site-urile la rand si am citit si multe pareri unele pro altele contra si ce-i drept m-au cam dezamagit dar si in acelasi timp m-au pus pe ganduri. Multe pareri se refereau si la site-ul FABRICA DE EXTENSII si multe fete ziceau ca sunt de proasta calitate....Nu stii vreun site care sa fie bun cu adevarat fara sa dea tepe?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din Romania chiar nu stiu. Insa Foxy Looks, un site din Anglia, are recenzii foarte bune atat pe bloguri cat si pe Youtube. Eu cand o sa imi mai cumpar extensii, o sa plasez comanda la ei. Poti arunca o privire: http://www.foxylocks.com

      Ștergere
    2. Buna! Eu imi improspatez seturile de extensii o data pe an, asa adaug si volum parului meu. De 5 ani cumpar de la extensiinaturale.ro. (au si fb si poze ale clientelor).Am sondat mult piata pana am ajuns la ei,sa nu mai vorbesc de tepele luate!! Calitatea este super si spre uimirea mea au fost mai lungi decat credeam.Respectiv cele de 60 cm sunt de 65, cele de 50 de 55 etc.Prima oara am cumparat de 60 si imi veneau pana la sold asa ca am ajuns sa le tund incet incet, ulterior cumparandu-mi-le pe cele de 50. Am cumparat si de pe ebay si am fost foarte dezamagita desi atunci cand le-am primit aratau foarte bine.Sper ca v-am fost de folos :)

      Ștergere
    3. Mie imi suna a reclama ce zice madam Adina...
      Asa si divissima au si am dat 250 de lei pe niste extensii de toata jena care arata ca alea din pozele de mai sus..bah..
      Horror...
      la gunoi cu ele...

      Georgi,

      Ștergere
    4. Eu am comandat de aici: http://bit.ly/Oferta-Extensii .Desi este site romanesc, eu sunt foarte multumita de calitatea extensiilor comandate...am o coada foarte frumoasa, saten deschis si extensii clip-on in aceeasi nuanta....ambele de foarte buna calitate...le am de aproape un an si sunt ca la inceput. Precizez ca le spal doar cu sampon fara sulf si parabeni...cred ca si asta are importanta, plus o masca intens hidratanta de o data pe saptamana. :D

      Ștergere
  2. Imi pare foarte rau si sunt trista pentru ce ti s-a intamplat cu aceste extensii de par....deseori am comandat si eu asa zise "extensii naturale"de pe diverse site-uri care nu s-au dovedit deloc naturale si am platit un pret imens pentru calitate zero. Cand aproape renuntasem la ideea ca nu exista extensii din par natural 100% am vazut extensiile abia comandate de o prietena ,le-am testat am vazut ca sunt chiar naturale si m-am convins ca trebuie sa le incerc si eu, acestea fiind de pe site-ul fabrica de extensii, am primit un set de extensii de par minunat, exact cum visam si sunt foarte multumita de ele, raport calitate-pret se merita 100% sincer va spun! Sunt mirata de ceea ce ai patit cu acest site care ti-a trimis un al doilea set "fals" :( Extensiile mele sunt blond miere, le am deja de 3 luni, se comporta ca in prima zi in conditiile in care le ondulez mereu si le spal putin mai rar, sunt la fel de fine si minunate. Chiar am incredere in acest site...si voi mai cumpara de la ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar daca vand si par bun, nu schimba faptul ca mi-au vandut calti de plastic (poate si altora), nu imi place sa simt ca joc la loterie cand imi cumpar niste extensii de par, un lucru atat de banal. Daca tot avem acces la internet zic sa il folosim, putem sa citim 100 de pareri atat pe bloguri cat si pe Youtube inainte sa cumparam ceva. Si ''magazinele'' acestea romanesti de extensii ar trebui sa stie din start ca daca nu elibereaza si un bon fiscal, pe langa faptul ca fac evaziune, isi pierd automat credibilitatea in fata clientului sau potentialului client. Daca nu au nici pagina de Facebook, practic nu exista.

      Ștergere
  3. Buna, ai perfecta dreptate, sunt multe extensii de calitate indoielnica pe piata romaneasca. Eu iti recomand Jiva Hair Boutique. Produsele sunt de cea mai buna calitate si partea foarte ok este ca primesti consultanta in adevaratul sens al cuvantului. Esti ascultata, iti sunt intelese nevoile si ti se recomanda produsul cel mai potrivit pentru ceea ce iti doresti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu mi-am cumparat extensii de pe Extras.co.uk, calitatea este buna si pretul este rezonabil. Mi-am luat si o semi peruca din par sintetic si arata f bine imita bine firul de par, nu am purtat-o am vandut-o ca nu ma puteam obisnui cu ea, dar totusi sunt multumita ca mi-am satisfacut curiozitatea.
    Extensiile le am incercat cu placa la temperatura maxima si nu s-au topit deci sunt par uman. Pt un set ful head am platit aprox 100 lei dar au lungime de 38 cm.
    Doar prima data am platit transport apoi am avut transport gratis :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am avut și eu extensii de la divisima, și Andreea Bănică. Au devenit exact ca-n pozele de mai sus. Sunt foarte dezamagita, și nu o să mai cumpar de pe situri românești. Mă gandeam să-mi iau de pe luxy hair, sau bellami hair.

    RăspundețiȘtergere
  6. Fetelor, nu mai comandati de la hotii astia!! Si eu am comandat cam de la toate aceste siteuri si sunt horror,tin max o luna!
    De la foxy locks am de aproape 2 ani si sunt foarte ok,s-au ros putin intradevar,dar oricum 2 ani comparativ cu o luna e ceva.. Am auzit de bellami,si pe youtube si cica sunt foarte bune,dar mi se par cam scumpe

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu tot de pe foxylocks o să îmi iau. :)

      Ștergere
    2. Da..problema la foxy locks e ca au 20inch,deci 50 cm si mie deja mi-a crescut parul semnificativ,la 50cm..Mi-ar trebui 65 cel putin..

      Ștergere
    3. Acum au și o categorie de 280 gr și 24 inch (60 cm).

      Ștergere
  7. Divisima sunt cele mai bune, eu am comandat de la ei atat coada cat si extensii clip on diva si m-au tinut f mult, cam 2 ani. Le-am vopsit, coafat si arata impecabil. Recomand cu incredere!

    RăspundețiȘtergere
  8. http://hainefrumoase12.blogspot.ro/2015/02/teapa-extensii-sahara.html?m=0

    RăspundețiȘtergere
  9. Extensii Sahara =o mare minciuna..cititi articolul de mai sus pentru a va convinge

    RăspundețiȘtergere
  10. Extensii Sahara =o mare minciuna..cititi articolul de mai sus pentru a va convinge

    RăspundețiȘtergere
  11. http://hainefrumoase12.blogspot.ro/2015/02/teapa-extensii-sahara.html?m=0

    RăspundețiȘtergere
  12. Mama..chiar am si eu nevoie de mare ajutor.. de 2 ori mi-am cumparat extensii de pe site-urile astea. Acum 3 ani de la (ex) Bianca Dragusanu(new:divisima), iar acum 2 ani de la Loredana Chivu(top style nu stiu ce). Am ramas dezamagita pentru ca se scurteaza ma frate, se scurteaza toate, si acum as dori sa investesc gen sa dau cam 8 milioane asa si sa ma tina frate.:)) NU stiu ce sa zic despre aceste site-uri in prezent, de aceea astept pareri si recomandari, pentru a face o alegere buna. Orice recomandare este buna primita. NU vreau in 3-4 luni sa ajunga din extensii in coada de cal si scurte ca dracu. H E L P contactati-ma va rog pe facebook: Dana Poke ( http://facebook.com/pokelion )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, sincer, iti recomand ca unei prietene, NU comanda niciodata de pe site-urile romanesti. Punct. Uita-te pe Youtube la filmuletele lui Imogen (fata care detine site-ul de extensii www.foxylocksextensions.com), da o cautare sa vezi. 99% din review-urile gasite online sunt pozitive pentru acest brand. In vara asta vreau si eu sa imi iau extensii de acolo, pentru ca acum nu port deloc, ma bucur doar de parul meu, insa il vreau mai lung si mai des, iar Foxy Locks va fi cu siguranta alegerea mea. Extensiile vin din Anglia, fac 7 zile pe drum aproximativ, dar sunt calitate, nu plasticaraia asta ce se vinde romancelor. Chiar te rog, cauta review-uri despre extensiile acestea, dar in limba engleza si vei vedea ca majoritatea fetelor sunt multumite, rezista si 3-4 ani in conditii bune, pot fi vopsite si decolorate, pentru ca sunt par natural. Daca vrei sa investesti atatia bani, nu o fa in extensiile execrabile ce se vand la noi, nu te lasa vrajita de vorbe frumoase, sigur va fi o mare dezamagire.

      Ștergere
  13. Buna ! Am 2 prietene care si-au luat extensii de la Divisima si imi recomanda ,insa din ce-am vazut sunt rare si majoritatea pe forum-uri nu sunt tocmai multumite de produsele lor . As comanda de pe foxylock sau bellami , insa nu am incredere sa platesc inainte cu cardu , aveti idee daca merge si ramburs ? Si ce imi recomandati Bellami sau foxylock ? Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu de 8 ani de zile port extensii cu cheratina si va spun ca orice ati comanda de pe net din Romania, inclusiv faimosul Socap/SHE, e aceeasi treaba. E par de asiatica sau indianca, care e parul de cea mai joasa calitate in materie de extensii. Unicul par cu adevarat bun e cel de rusoaica, dar ala se monteaza doar in saloanele de fita din Bucuresti si ajungi sa dai si 2000 euro pe el. Doar voi nu credeti ca Andreea Banica si Loredana Chivu isi pun extensii de pe net :))) Eu am avut si de la Sahara si nu pot spune ca sunt nemultumita pentru pretu pe care -am platit. Comparate cu Socap, care sunt de trei ori mai scumpe, calitatea sincer e cam tot acolo, cel putin la cele cu cheratina, nu stiu de altele pentru ca nu am incercat. Matura toate se fac dupa spalare, incusiv cele Socap, trebuie coafate in permanenta la salon sau indreptate cu placa. Eu cele Sahara inclusiv le-am vopsit si a fost destul de ok. Coafate arata bine, necoafate toate sunt dezastru. Pentru mine decat sa dau 1200 lei la Socap mai bine dau 500 la Sahara si cam tot acolo sunt. Cum am zis, singurele care intr-adevar arata bestial au niste preturi la care ma indoiesc ca avem noi acces. Zi buna tuturor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce se vinde in Romania nu este par natural, nu conteaza ca este par chinezesc/indian/rusesc/romanesc etc, daca este par uman, acesta se va comoprta ca atare, dar daca este doar un plastic obosit, se va face matura de la prima spalare. In Romania NU se vinde par uman.

      Ștergere
    2. Nu stiu, si cred ca nu suntem asa experti niciunii pe aici incat sa putem afirma 100% ce se vinde si ce nu... tot la fel de matura se fac si cele din Germania, si din Italia, daca nu sunt din gama scumpa de mii de euro. Ca peste tot primesti ce platesti. Ar fii si culmea sa avem pretentii sa ne arate parul de 400 lei ca cel al Dragusencei de 2000 euro ;))) sa fim totusi realisti....

      Ștergere
    3. Se gasesc extensii din par natural la preturi decente (intre 200-400 de euro), la brandurile Headkandy (http://dirtylooks.com), Foxy Locks (http://www.foxylocks.com), Belami (http://www.bellamihair.com), Hello Gorgeous etc, care spre deosebire de brandurile de carton romanesti, au mii de review-uri pozitive online. Problema site-urilor romanesti care vand extensii, este ca nu vand ceea ce spun ca vand. Nu e vorba ca nu primesc aceeasi calitate ca si cea pe care o au extensiile de mii de euro, este problema ca extensiile pur si simplu nu sunt facute din par, nu ca parul este mai putin calitativ, pur si simplu nu e par, sau este o combinatie intre 3 fire de par si restul plastic. Intr-o tara normala, aceste fapte sunt penale, sunt inselatorii si se pedepsesc, pentru ca producatorii si comerciantii extensiilor de par (cei care functioneaza legal) detin certificate de calitate, in unele tari (SUA), licente pentru vanzare, nu ca si la noi, unde oricine de pe marginea drumului isi poate face un magazin online pe o platforma gratuita sau in cel mai bun caz ieftina, unde pune la vanzare extensii luate din China cu 12 dolari setul si profit de 100 de dolari pentru fiecare set. De ce extensii din China? Pentru ca sunt cele mai ieftine de pe piata si datorita inventivitatii chinezesti, acolo se vand extensii de par care il imita pe cel natural in proportie de 85%: extensiile se pot coafa, adica ondula si intinde fara sa se topeasca, ard aproape la fel ca si parul natural (la testul cu flacara), au un miros asemanator cu parul ars si arata destul de bine atata timp cat nu sunt spalate si apoi uscate. La prima vedere, pana si unui expert ii este greu sa faca diferenta. Da, nu ma declar experta, nu am comandat extensii de la toate magazinele romanesti (si nici nu o voi face), dar mi-am facut o idee despre ce se vinde la noi si nu as recomanda nimanui sa cumpere de aici extensii. Mai sunt sanse la unele saloane cu eticheta din tara, care prin surse proprii aduc extensii de par uman si le monteaza, dar acestea sunt cazuri destul de izolate, caci cele mai multe saloane lucreaza cu magazinele online pe care le stim si chiar am prietene au muscat-o rau de tot cu unele saloane din Arad, de exemplu.

      Ștergere
    4. A! Am vrut sa spun de Loredana Chivu, ea isi monteaza extensiile la Sungate Solarium, cu 300 de euro. Din investigatiile mele, din ce am cautat, clientele de acolo sunt multumite, ar fi par natural si calitativ, nu l-am testat, dar nici nu am gasit ceva negativ despre ele.

      Ștergere
    5. Buna Nefertity, ám patit si eu de 2 ori cu extensii ( divisima si fabrica d ext.) Si cele cu cheratina care i si mai mare dezastru ca nu ti poti scoate asa repede si usor..mi sa rupt si peria in par..Asi vrea sa ti zic ca da, este pár natural..m am documentat. Doar ca parul respectiv este pár din China. .care este cu fir mai gros,si este bagat in acid, dupa care se poate lungi. Devenind aspru si fara luciul natural (cheratina fiind eliminata de pe fire de par incapabil sa protejeze hidratarea. .apa din ea) Ca so faca iarasi lucioasa este bagata in silicon..astfel arata bine cand cumparam..dar doar pana la prima sau a doua spalare in care se elimina stratul de silicon..parul devenind aspru si incalcit imposibil de purtat. Dupa experientele mele jalnice am indraznit sa cumpar doar cozi de pár taiate de fetite ..mi ám pus cheratina eu pe astea..doar ca mai rar se gaseste la o lungime mai mare de 40cm...si restul e scump..sper ca v am ajutat

      Ștergere
  15. Buna,

    M-ar interesa sa cumpar si eu o coada din par natural. De unde imi recomandati sa cumpar?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu chiar nu inteleg firma foxy .... adica ce pret au.... As vrea de 65 cm

    RăspundețiȘtergere
  17. Bellami, Foxy Locks si oricare vreti voi aduc extensii numai din CHINA!
    Calitatea depinde in functie de pretul cu care il cumpara - ei au extensii in jur de 200- 300 euro deci se introduce mai mult par remy pentru acest pret.
    La noi in tara NU sunt tepe, doar ca la pretul mediu de 200- 300 de lei nu poti sa ai asteptarile care le ai la preturi mai mari.
    Treziti-va ROMANI!
    UN PAR UMAN se vinde in Indian 100 de gram de la 2000 de lei!
    Si Romania are par ok ! Folositi youtube-ul ca inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Indiferent de unde se aduce parul, este important sa fie par uman (efectiv, la propriu, par uman), sa fie remy, extensiile (cele clip on) sa fie cusute macar dublu (double weft), sa aiba aceasi grosime si desime pe toata lungimea sa, nu filat de la jumatate pana la varfuri si sa nu contina fibre sintetice! Tin sa te contrazic la faza cu extensiile din Romania de 200-300 de Lei...eu nu am comandat niciodata extensii de par atat de ieftine, mereu am dat pe ele intre 600 si 800 de Lei. In conditiile in care acesta este pretul unor extensii de par de top, din strainatate. Pe oricare site de extensii de par din Romania te uiti, peste tot vezi preturi de lux la un set clip on cu gramaj mare (cica) si lungime de maximum 65 cm. Pe unele site-uri ajung sa coste si 1.200 Lei. Ti se pare ieftin? Cand dau suma asta, astept sa primesc macar par uman, nu un ghiveci sintetico-par de cal-doua fire de par uman, care se face ca matura dupa prima spalare. Sunt promovate ca extensii de par de lux, dar ce primesti este o mizerie de 9 dolari de pe site-uri din Asia. Si da, atunci normal ca vreau sa dau aceasi suma pe niste extensii Foxy Locks sau Bellami, care au sute de review-uri pozitive pe Youtube, ca tot l-ai invocat. Nu ma intereseaza de unde vine parul atata timp cat este uman, remy, cusut dublu, si extensiile ma tin macar 1 an in conditii bune. Daca in Romania se vand si extensii bune, de ce nu ofera garantie, cum face de exemplu brandul italian Socap?

      Ștergere
  18. chiar daca topicul e mai vechi, vin si eu cu o parere, poate ajuta pe cineva. Acum fix un an, in noiembrie 2014, mi-am comandat extensii de pe Bellami. Am fost super impresionata si inca sunt. Au ramas fix la fel. Nu au avut fix nuanta mea, dar aici m-a ajutat hairstylista mea. Le-a vopsit fara probleme si chiar mi-a zis ca e super impresionata si ca diferenta e de la cer la pamant intre ele si altele gen Divissima (ea avand experienta si lucrand cu multe extensii ale clientelor). Asta e strict parerea mea. Sunt bestiale! daca aveti nevoie de poze sau alte informatii, let me know...stiu cum e sa cauti in disperare extensii de calitate. (ale mele au fost ceva mai scumpe, dar chiar si-au meritat banii. le-am purtat cam de 3-4 ori pe saptamana. spalate, aranjate si rezista remarcabil. sunt groase de sus pana jos, asta mi-a placut cel mai mult. lungimea nu e atinsa de niste firicele-cunoscatoarele stiu despre ce vorbesc. deci nu sunt filate. sunt tunse drept si toate firele ating lungimea maxima. ale mele sunt de 55 cm si 220 gr)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru postare. :) Da, asa se comporta niste extensii de par adevarate. Niciodata, dar absolut nicodata parul uman nu va fi ieftin, deci nici extensiile de par nu au cum sa fie, mai ales acea calitate de care ai spus. Sa le folosesti sanatoasa!

      Ștergere
    2. asa e! Oricum, eu prefer sa dau un ban in plus si sa stiu ca ceea ce cumpar e de calitate si ma va tine mult timp (asta daca ai grija de ele), decat sa imi iau la fiecare luna un set nou si prost. Mercii frumos! O duminica faina tuturor gagicilor! XO

      Ștergere
    3. Și eu prefer exact la fel, dar este dezamăgitor când dai multi bani și primești niște...plasticuri. Duminică frumoasă și ție!

      Ștergere
  19. Despre Oskar ce părere aveti? As vrea sa îmi iau doua seturi de extensii cu cheratina dimond si un flap in , m-ar costa in jur de 1.800 lei. Merita?

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna! Imi poti spune cat a costat transportul pt extensiile Bellami? As dori sa-mi comand si eu, dar nu stiu cum sta treaba cu transportul. Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am cumpărat niciodată de acolo, nu știu sa îți spun.

      Ștergere
  21. Eu sunt blonda si ca majoritatea blondelor am parul nai scurt.. mi am luat prima oara extensii din Scoția, am dat 90 de lire dar foarte foarte bune,de la un magazin. Aici,in Romania mi am luat de la divisima ,m au tinut cam 2 luni dupa care s au scurtat. Am decis sa renunț la clip on si mi am luat dupa bueno bia cu microring. Un par super si am vazut si l alte fete cu clip on. Depinde si gama care o alegi.daca iei de la Diamond preturi mai mari sau de l prima gama. .mai ieftine! Niciodata nu vor exista extensii naturale k nu isi taie cineva coada sa v o puna in cap pe 2 lei. Toate sunt prelucrate. Azi trb sa mi ajunga extensiile de l oskar..am zs sa incerc. Dar inca ma gandesc..cred ca o sa desfac pachetul inainte sa l verific!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Șiiii ? Sunt bune extensiile de la Oskar ???

      Ștergere
    2. Da au fost foarte bune. Am.renunțat însă la a mai lua după internet și am de 2 luni extensii cu banda de la Sungate Solarium. Sunt mai scumpe dar își merita toți banii. Nici nu le simți în cap ,o calitate!

      Ștergere
  22. Buna! Eu mi-am comandat extensii ch clip on , arata f bine insa am o problema . Cand le aplic Simf un disconfort ,o greutate. As Vre sa stiu daca aceasta senzație va dispărea . Menționez ca aplic extensiile corect

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna fetelor, sper sa va fie de folos ce am patit eu:

    Zilele trecute am comandat de pe siteul www.extensiidepar.com EXTENSII OSKAR din "par natural"- ziceau ei - de lungime 50 cm, culoarea negru.
    In 24 de ore am primit comanda si eram foartee fericita. Cand desfac pachetul SURPRIZA , parul CADE LA PRIMA ATINGERE!
    Pot sa spun sincer ca am ramans cu 20% din par la mine in mana.
    Pasul 2: sa iau placa sa testez daca sunt NATURALE cum ziceau si se tot laudau ei: insa la PRIMUL TEST CU PLACA DE PAR S-AU TOPIT !!!! MIROSEAU GROAZNIC!
    Am sunat de indata la ei si nu a raspuns nimeni!!!
    Dupa aproximativ o ora am primit un telefon si o domnisoara mi-a spus cu un ton foarte autoritar ca ei nu au ce face, ca asta e, daca nu imi plac ei NU IMI POT DA BANII INAPOI!!!!! SI NICI SA MI LE SCHIMBE!!!!
    + NU AM PRIMIT FACTURA FISCALA!
    Nu am ce sa fac sau sa ma duc la OPC pt ca NU AU DAT FACTURA!
    Fetelor, asgurati-va ca PRIMITI FACTURA FISCALA DE ORIUNDE COMANDATI ONLINE!
    Teapa mare!!!! NU COMANDATI EXTENSII OSKAR!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca mai ai chitanta de la curier cum ca ai platit ramburs, iti sugerez sa contactezi Directia Nationala Antifrauda Fiscala (ANAF) si inclusiv OPC-ul (macar incearca). In primul rand, prin lege ai dreptul sa inapoiezi produsul in termen de 10 zile lucratoare si sa primesti un alt produs sau banii inapoi, in al doilea rand daca nu ai primit factura fiscala, ei au savarsit evaziune fiscala (operatiunea nu a fost inregistrata in actele contabile ale respectivei firme). Iti recomand sa nu te lasi si sa depui plangeri catre autoritatile competetnte si sa faci poze extensiilor, sa pastrezi orice probe. Zic sa nu te lasi, chiar daca au trecut cateva zile.

      Ștergere
    2. Inca ceva: poti contacta inclusiv Politia, pentru savarsirea faptei de inselaciune.
      Vad pe pagina lor de Facebook ca nu au nici macar recenziile activate, au numai comentarii moderate (cele pozitive) si se mandresc cu pozele vedetelor care care sunt platite sa le faca reclama.

      Ștergere
  24. Buna,

    Eu am comandat de la Bueno Bia si nu am fost multumita deloc. In mai putin de doua luni s-au facut mai urate decat cele pe care le aveam de aproape 1 an.Se incalceau ingrozitor la spate iar la pieptanat se rupeau firele ... oribil! Am vorbit la ei si cica au fost dintr-un lot cu probleme etc. si sa le trimit inapoi pentru verificare si mi le vor schimba cu unele identice. Zis si facut. Mi-au fost schimbate cu unele mai scurte si o cu densitatea standard in loc de cea de lux pentru care am platit. Ca si cost total (pretul extesiilor plus cat am platit pe curieri) am ajuns undeva la aproape 600 de ron. Cu 600 de ron cred ca iti poti lua cu usurinta extensii de o calitate buna, peste ,medie in nici un caz ce am eu.
    Pe de alta parte atitudinea doamnei de la comenzi este execrabila si nu are habar de ce vinde. Este praf si pe deasupra si cu gura mare.
    Evident nu voi mai comanda de acolo si exista si alte optiuni pe piata din Romania de unde iti poti lua extensii bune. Pot sustine tot ceea ce spun cu probe... nu este doar o postare d edragul postarii. NU BUENO BIA!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna referitor la Buenobia am cumparat extensii cu microring cand au sosit am fost foarte incantata pot sa zic superbe, ei bucuria mea nu a durat mult deja de la prima spalare si indreptare cu placa maxim 180 de grade au inceput sa se incalceasca pur si simplu se subtiase si se facuse matura....într-adevăr nu toate mesele cam 5 la numar dar clar era par uman combinat cu par sintetic ....am facut poza si le-am trimis bineînțeles ca nu am primit nici un raspuns 😣😐 dupa 3 sapt am mai comandat 20 buc de la Bellhair de data asta am avut noroc inca se comporta foarte bine pare mult mai natural comparativ cu Buenobia.

      Ștergere
  25. Buna seara! :) As dori sa ma ajutati si pe mine in legatura cu alegerea unor extensii. Tin sa mentionez ca parul meu este destul de slabut si nu as vrea sa dau banii degeaba pe ceva ce nu mi se potriveste. Va multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  26. De aproape doi ani am inceput sa port extensii. Mi am cumparat de la Divisima si de la Oskar Shop. Primele extensii de la Divisima aveau clipsurile proaste, dar calitatea parului era destul de buna. Acele extensii m-au tinut 6 luni si le-am purtat aproape zi de zi, iar culoarea comandata a fost aceeasi ca pe site. A doua experienta cu extensiile de la Divisima a fost si ultima. Dupa o luna dupa ce le-am primit se incurcau foarte tare, se faceau noduri in par si erau aproape imposibil de folosit... Asadar le-am aruncat. Pentru cateva luni m-am lecuit si nu am mai purtat extensii, dar o prietena m-a convins sa ne cumparam extensii cu keratina, le-a comandat de pe un site strain si le-am pus. Calitatea parului a fost buna, dar keratina m-a lasat aproape fara par pe cap. Pentru ca imi trebuia volum si un par mai lung, pentru a ma coafa la o nunta, mi-am comandat de la Oskar Shop... Cred ca din cauza reclamei, nu mi le recomandase nimeni... Si am fost foarte dezamagita. Comandasem un blond platinat, mi-a venit un blond inchis... Extensiile au doua fire... Cele la 280 lei! Poate cele de lux sunt mai bogate. Doar clipsurile sunt de ele... Se si incurca... Horror!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate, aceste site-uri nu vand extensii de par de calitate, ci niste calti de calitate sub-mediocra. Parul natural este scump. Nu stiu sa se gaseasca par de calitate pe vreun magazin online romanesc. Sunt doar extensii cumparate din China, la un pret mizeer, apoi vandute la noi ca par de inalta calitate. Nu as (mai) cumpara vreodata extensii de par de aici. Numai de la magazine straine consacrate...daca citesti putin comentariile de mai sus, cred ca iti faci o idee despre parerea mea. Succes la urmatoarea alegere!

      Ștergere
  27. eu mi-am pus pentru prima data cand am avut nunta pentru ca nu aveam parul suficient de lung pentru coafura pe care mi-am dorit-o. am ales extensii de par natural si au arata foarte bineee. mi-a placut la nebunie :). le-am luat de la www.felinna.ro si le recomand pentru ca sunt 100% din par natural nu sintetice

    RăspundețiȘtergere
  28. Am luat de la foxy locks pentru a doua oara!!Primele in comparatie cu cele din romania au fost relativ bune. M-au tinut 6 luni cu ingrijire extrem de atentă, iar in ultima luna aratau a maturica!!Al doilea set s trebuit sa il dau de urgenta jos dupa2 luni deoarece era sârmă! !Cand a-ti comandat ultima oara de la foxy fetelor?Pe mine m -au derutat total acum,nu stiu ce sa mai cred!Ultimul set l-am dat jos acum o săptămână!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si-a luat o prietena blond platinat si a zis ca nu e multumita de ele, cica se incurca si se electrizeaza. Nu stiu ce sa spun...pentru mine inca nu am luat. Dar te poti astepta la orice la o adica...pot fi un lot de proasta calitate, ceea ce ar fi trist pentru acest brand. In schimb alta prietena si-a luat un set ombre tot de la ei si este foarte multumita.

      Ștergere
  29. Eu mi-am cumparat extensii de aici http://extensii-parnatural.ro/ .Avantajul este ca au si salon si puteti cumpara direct de acolo si astfel le puteti verifica inainte! Salonul este pe Calea Dudesti,Nr.196.Eu le am de vreo 2 ani evident ca nu mai arata la fel le-am si vopsit de cateva ori dar inca le mai port!In timp s-au cam scurtat dar inca arata bine.Sunt extensii pt cusut parul meu fiind foarte rar nu aveam unde sa pun atatea clipsuri asa k mi-am facut singura 2 benzi mari cu clipsuri.Va recomand sa va duceti la ei la salon si astfel le puteti vedea inainte

    RăspundețiȘtergere
  30. oskar shop ,fabrica de extensii si extensii par oferte si inca 2 care le-am uitat numele sunt sub acelasi producator . au deschis mai multe site uri ,atat . am comandat de la toate cele de sus ,plus divisima , calitatea ffff proasta a parului ..fe obicei luam gama de lux :cea mai ieftina : si am fost mai.multumita decat cand am luat fe la oskar acum 2 luni in urma gama vip *750 ron* si se incalceau groaznic , miros fff urat cand le intindeam cu placa ..ce sa zic .. f dezamagita !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...si eu am banuit mereu ca sunt in spatele acestor nume aceiasi oameni. Din pacate fac zilnic noi victime, toti sunt o apa si-un pamant.

      Ștergere
  31. buna fetelor ! pana acum am comandat de-a lungul anilor din mai multe locuri si va pot spune experienta mea . 1 . loredana chivu setul premium - 1 spalare si s-au terminat- extensii clip on . Apoi mi-am comandat extensii cu banda de la Hair Store, parul foarte bun insa mi-a ramas lipiciul in par incercand toate experimentele de pe youtube ca sa il dau jos. Apoi mi-am comandat tot de la ei trese de par. prima care nu a fost ce parea in poza deoarece nu imi ajungea de la o ureche la alta si in descriere parea ca exista un spatiu pe unde intra parul meu si se va vedea doar tresa de par. Apoi au aparut extensiile flip-in , tot de la ei mi-am comandat parul foarte bun , nimic de reprosat. Acum ultima data am spus sa imi iau o tresa pentru cusut tot de la ei cu lungimea de 1m70 sa o tai si sa ii cos clipsuri pe ea ( am platit 760 ron plus clipsurile 45ron si transportul ) zis si facut. mi-a venit o chestie cu foarte putin par si chipurile cu certificat de calitate unde am vazut ca ei le-au cumparat de pe site-ul BelHer , si mi le-au vandut mie! Dezamagitor . Pentru ca ceea ce am cumparat , taiat in bucati cusut una peste alta si aplicat clipsuri pe langa faptul ca avea fire rupte din prima , si era mai scurt doamna mi-a spus ca daca l-am scos din ambalaj si desigilat nu mai pot returna parul . Acum, de black friday mi-am comandat extensii de la fabrica de extensii, clip on diamond parca ( eu le-am luat cu 5 mil iar pe site acum sunt 7 si ceva , lungime 75 cm ). Parul arata inca ok , astept prima spalare pentru ambele si va voi spune cum este. Sper sa nu am probleme pentru ca deja am investit prea mult in acest par si simt ca innebunesc. Nu stiu ce sa va recomand. Am fost pana acum f multumita de parul de la HairStore pana s-au asociat cu cei de la BelHer si parul la metru cumparat a fost o mare mizerie.

    RăspundețiȘtergere
  32. Buna,si eu am cumparat extensii cam de pe toate site'urile din tara,aceeleasi experiente ca si voi,de 7 ani tot port extensii,la inceput,adica acum aproximativ 7 ani atat fabtica de extensii cat si divisima aveau par calitativ,de cativa ani nu reusesc sa mai gasesc nimic multumitor,dupa prima spalare sunt maturi si le puteti arunca...ma tenteaza milk and blush,dar si'au schimbat de foarte multe ori denumirea si mi se pare ciudat!voi ce experiente ati mai avut?

    RăspundețiȘtergere
  33. Fetelor ...am cumparat de la oskar.extensii si am luat teapa de 9 milioane ...plus că mi-au ajuns in 2 saptamani ...dupa ce am sunat mai înjurat tot ei pe mine si mi-au închis în nas ...dupa o vreme mi-am luat de la bueno bia ...din gama hollywood de 70 cm la mami la 13 milioane sunt foarte bune ..le-am decolorat o data si apoi dupa o saptamana le-am făcut ciocolatiu pentru ca ma m vopsit si eu ...pe lângă faptul că le-am spălat de 2 ...3 ori pe saptamana ...deci recomand cu incredere bueno bia.

    RăspundețiȘtergere
  34. As recomanda mai intai informarea detaliata despre extensii: https://www.nellashop.ro/extensii-de-par/

    RăspundețiȘtergere